sunnuntai 9. elokuuta 2015

Aloitus ja hieman taustatietoa

Tervetuloa seuraamaan uutta blogiani!

Olen 16-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta ja olen juuri aloittamassa lukiota. Harrastuksiini kuuluvat ratsastus, koiran kanssa lenkkeily ja sellon soitto, tosin lopetan sen varmaan jouluna. Minulla on kerran viikossa pienryhmätunti ratsastuskoululla ja vähintään kerran viikossa käyn liikuttamassa kahta hevosta: Pinniä ja Ossia, joiden touhuista tämä blogi tuleekin suurimmilta osin kertomaan.
  Perheeseeni kuuluu äiti, isä ja kaksi veljeä, sekä koirani Nella. Nella on kohta 3-vuotias stabyhoun narttu. Lisää Nellasta ja meidän arjestamme voit lukea Nellan blogista, jota olen pitänyt jo 3 vuotta. Blogiin pääset tästä.
  Voisin tässä kertoa vielä vähän Pinnistä ja Ossista.
Pinni on 12-vuotias shetlanninponitamma. Kumpikaan ei ole minun hevonen, vaan kaverini. Pinnin löysin vajaa 2 vuotta sitten, kun etsin itselleni vuokraponia. Silloin Pinni oli tosi pukkiherkkä ja tammamainen. Osaa se edelleenkin kertoa hyvin selvästi mielipiteensä, mutta silti huomattavaa parannusta on havaittu. Pukkeja tulee enää tosi harvoin ja muutenkin Pinnistä on kuoriutunut todella ihana sydäntenvalloittaja!



c. Pinja


 Ossi taas on 7-vuotias arabin ja torinhevosen risteytys. Ossin tapasin vasta puoli vuotta sitten, kun se tuli kaverilleni. Ossi on tosi sympaattinen ruuna. Se oli varsinkin aluksi aika säikky, mutta jo tässä ajassa siitä on tullut paljon varmempi. Aluksi se jännitti vähän esimerkiksi puomeja, mutta nyt ollaan hypätty sillä 90cm esteitä ja irtona se hyppää metriä.


 Tässä blogissa kerron lähinnä Ossin ja Pinnin kanssa touhuiluista ja niiden kuulumisista. Lisäksi blogissa voi näkyä postauksia mm. ratsastuskoulun pienryhmätunneilta.

2 kommenttia:

  1. Mun edellinen poni Uuno oli ylläpitäjän tuomana tuolla samaisella tallilla samassa pihatossa ? :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa Uuno oli sun poni! :D juu se oli Ossin ja Pinnin pihattokaveri :)

      Poista